co kryje się pod dodatkami do wersji Elegance

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Thundi
    L&K
    • 2005
    • 1157

    #26
    Zamieszczone przez megon
    co do 3.0 TDI to tam jest pewna cecha napinacza paska rozrządu - było ostatnio w Turbo Kamera - polecam
    A ja programu nie polecam bo powiedziane tam było na odwal się co potwierdzają użytkownicy auta jak i osoba która wystąpiła w tym programie. Problem jest ale stanowczo lepiej przeczytać o nim na portalach zrzeszających właścicieli aut z tymi silnikami a nie głupiego TVN'u.

    ps: Kierownice trójramienną z łopatkami można dołożyć do auta samemu (jak się nie ma łopatek)
    O ortografie dba FF.
    Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
    http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
    Skoda Octavia & Audi A6

    Komentarz

    • wojtasos
      Ambiente
      • 2007
      • 104

      #27
      Jac_ek, sterowane automatycznie mi wystarczy:P NIE nie ma pedału sprzęgła.. to nienaturalne

      aczkolwiek masz rację.. nigdy nie jechałem może z ciekawości spróbuję ale już nic nie zmieniam w konfiguracji

      Komentarz

      • megon
        Rider
        • 2009
        • 303

        #28
        wojtasos: widzę, że masz Wrocek w profilu - moja Octa z DSG już u dielera więc jak masz ochotę zapraszam - ja też kiedyś myślałem, że auto to tylko manual i radość z jazdy przy wachlowaniu biegami , jednak jak się ma na głowie sporo spraw, auto służy do celów służbowych - dzwonisz zarabiasz i szybko dni lecą - automat przydaję się bardzo.

        Kiedyś dostałem na tydzień Civica z automatem - po tygodniu tak się przyzwyczaiłem, że ciężko było

        DSG jest dla wygodnych - ale też daję dużą frajdę. problem tylko że za to trzeba dopłacić i to sporo.

        Ale ta skrzynia jest warta swojej ceny.

        Komentarz

        • shado
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 5315
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #29
          Zamieszczone przez leszekmw
          ja bym domawiał przede wszystkim dupogrzanie na waszym miejscu .
          Mam w Fabii i przez 10lat to nie wiem czy 10x użyłem. Szkoda kasy.
          BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

          SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

          Komentarz

          • arturas03
            L&K
            • 2009
            • 1298
            • Toyota
            • AGN 1.8 20V 125 KM
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #30
            Zamieszczone przez shado
            Zamieszczone przez leszekmw
            ja bym domawiał przede wszystkim dupogrzanie na waszym miejscu .
            Mam w Fabii i przez 10lat to nie wiem czy 10x użyłem. Szkoda kasy.
            Po za tym nie wpływa pozytywnie na plemniki :roll:
            Octavia II FL 1,9 TDI 2009 r.
            Toyota Auris II TS Hybrid 2016r.

            Komentarz

            • pleban
              Rider
              S_OCP Member
              • 2006
              • 580

              #31
              to oszczędzisz na gumach
              była O1 1,6 102 KM
              była O1 1,9 TDI 90 KM
              była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
              był Citroen Berlingo 1,6 HDI
              jest Ford Tourneo Courier

              Komentarz

              • wojtasos
                Ambiente
                • 2007
                • 104

                #32
                megon, dzięki za zaproszenie.. ale w wawie siedze

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  #33
                  no ja używam teraz codziennie podgrzewania fotela... . tylko na przykład ja zawsze jeżdżę bez kurtki na przykład , nie lubię jak mi ciasno.. :szeroki_usmiech


                  co do audi ..., jeżdziłem sobie troszeczkę A5 3.0tdi w piątek , ma ciekawy motyw że jak się puszcza sprzęgło to i nie dodaje gazu to auto robi to samo , daje leciutko gazu i rusza , zdaje sie że chyba nie da rady zgasnąć :szeroki_usmiech .
                  ale już troszeczkę trzeszczało , przebieg 58tyś , salon , bezwypadek , spalanie średnie 8,6 a klient ma nogę dość ciężką.
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #34
                    Wlasnie tu jest ciekawostka te 3.0 z VW i BMW pala dokladnie 1-1,5l wiecej niz BKD :lol:
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • aldam
                      L&K
                      • 2006
                      • 1036

                      #35
                      Maicroft, zależy w jakim aucie. 3.0 w q7 pali średnio 10-11, mój bkd 7,4 więc różnica duża.
                      Audi A4 1.8TFSI

                      Komentarz

                      • sew1981
                        RS
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2009
                        • 10917
                        • Fiat

                        #36
                        aldam, ale nowe 3.0 common raile sa niezle oszczedne, kolega ma 530d dwuletnie i pali , oczywiscie przy standardowej jezdzie, bez przeginania kolo 8 literow srednio - widzialem na kompie..szok. a masa jednak sporo przewyzsza OII.

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          Q7 wazy pewnie ponad 2t.

                          Ten 3.0 wkladaja do A4 A6 i z takimi porownuje, albo BMW 335d
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • leszekmw
                            RS
                            • 2005
                            • 5356

                            #38
                            jeździłem ku7 w lecie , średnie 10,4 - właściciel jeżdżący dość dynamicznie podobno.
                            jeździłem tuaregiem , średnie 11,8 - kierowca jeżdżący szybko , agresywnie..
                            jeździłem tuaregiem , średnie 9,8 chyba - kierowca spokojny , większość trasa..

                            sądze ze poniżej 9 litrów w takich autach zejść to było by to bardzo męczące.. :szeroki_usmiech


                            tylko że tam moga być różne silniki zdaje się ... , ostatnio wyszły jakieś mocniejsze te 3 litrowe... w a5 i w tym drugim tuaregu na pewno był ten mocniejszy bo to nówki.., w pierwszym tuaregu jest na pewno ten słabszy..

                            [ Dodano: Pią 04 Gru, 09 10:07 ]
                            aaa..w ku7 jakoś głośno było jak na taka furkę... :diabelski_usmiech
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz

                            • aldam
                              L&K
                              • 2006
                              • 1036

                              #39
                              ja wcale nie twierdzę, że bkd jest oszczędny. Imo nie jest.
                              Juz straciłem nadzieję na zejście w trasie poniżej 6l. W AHF 4.7-4-8l to nie był problem. Rekord 3.8l.
                              Audi A4 1.8TFSI

                              Komentarz

                              • Thundi
                                L&K
                                • 2005
                                • 1157

                                #40
                                Q7 3.0TDI 233km waga 2295kg
                                dane fabryczne dotyczące spalania:
                                średnie 10.5
                                120km/h 8.3
                                miasto 14.6
                                przyśpieszenie do 100: 9.1s

                                Q7 3.0TDI 240km waga 2295kg
                                spalanie średnie 9.8
                                90km/h 8.1
                                miasto 12.9
                                przyśpieszenie do 100: 8.5s

                                W A5 jest tylko 3.0TDI 240km i waga 1610kg
                                spalanie średnie 7.2
                                90km/h 5.7
                                miasto 9.9
                                przyśpieszenie do 100: 5.9

                                więc jak nie patrzyć to pomiędzy Q7 a A5 jest zaledwie 700kg różnicy w wadze więc jasne jest że spalanie musi być inne (znaczy większe w pojeździe cięższym czyli w Q7 )

                                natomiast jeśli już coś porównywać do 2.0TDI to raczej auto o podobnej wadze a niestety takich nie ma (te z 3.0TDI są cięższe) A4 z 3.0TDI waży 1600kg a A6 prawie 1800kg podobnie zresztą A8.
                                Więc fakt spalania większego o około 1,5l w tych silnikach to raczej wina masy a nie 1l pojemności więcej (choć i on ma pewien wpływ)

                                ps: silniki 3.0 TDI występowały w 4 wariantach 204km, 225, 233 i 240 (do tego już niedługo dojdzie 250km nowej A8)
                                ps2: wierzcie lub nie ale dojście do 5.5l na 100km w A6 Allroad (waga 1880kg) wcale nie jest jakimś nadzwyczajnym wynikiem i się da przy spokojnej jeździe w okolicach 90km/h
                                O ortografie dba FF.
                                Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                                http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                                Skoda Octavia & Audi A6

                                Komentarz

                                • aldam
                                  L&K
                                  • 2006
                                  • 1036

                                  #41
                                  Thundi,
                                  to są dane katalogowe.

                                  więc bkd
                                  miasto - 7,2l
                                  poza miastem - 4,8l
                                  cykl mieszany - 5,7l
                                  masa 1320kg

                                  u mnie cykl mieszany 7,4 czyli 1,7l więcej. I tyle w moim przypadku musiałbym dodać do tych prezentowanych przez ciebie danych.

                                  ps2: wierzcie lub nie ale dojście do 5.5l na 100km w A6 Allroad (waga 1880kg) wcale nie jest jakimś nadzwyczajnym wynikiem i się da przy spokojnej jeździe w okolicach 90km/h
                                  silnik 3.0 ? jezeli tak nie wierzę , może kiedyś bym uwierzył teraz nie.
                                  Audi A4 1.8TFSI

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #42


                                    Srednie dla Q7 3.0TDI



                                    Srednia dla A4 3.0TDI




                                    OII :twisted:


                                    I tak mi srednio BKD DSG pali jak w podpisie wiec A4 3.0TDI sadze ze srednio by palilo 8,5-9l :twisted:
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • Thundi
                                      L&K
                                      • 2005
                                      • 1157

                                      #43
                                      Maicroft, Opierając się na tych danych to:
                                      Octavia 2 2.0TDI ma 6.5l na 100km
                                      A4 3.0TDI ma 8,3 na 100km
                                      8,3-6,5=1,8
                                      czyli silnik 3.0TDI w Audi A4 spala o 1,8l więcej od 2.0TDI w Octavii dodam że A4 ma wagę 1655kg a Octavia 1320 czyli Audi jest o "zaledwie" 335kg cięższe jak i silnik ma większą pojemność.
                                      Czyli wynika dla mnie że silnik 3.0TDI jest mniej paliwożerny niż 2.0TDI
                                      O ortografie dba FF.
                                      Ranking sprzedaży nowych aut w Polsce w 2009 oraz 2008 (Excel):
                                      http://thunderbolt2.prv.pl/sprzedaz/Ranking.xls
                                      Skoda Octavia & Audi A6

                                      Komentarz

                                      • leszekmw
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5356

                                        #44
                                        Zamieszczone przez Thundi
                                        wierzcie lub nie ale dojście do 5.5l na 100km w A6 Allroad (waga 1880kg) wcale nie jest jakimś nadzwyczajnym wynikiem i się da przy spokojnej jeździe w okolicach 90km/h
                                        no chyba na tempomacie i oczywiście autostrada.., może , może..

                                        z wczoraj ...a6 kombi , 2.0tdi z chipem , 7,4l średnie.
                                        fajne ałdi , golasek , rzadkość ... , 2006r , polisingowe z niemiec , 180tyś km jakby ktoś się łudził że tam diesle mało jeżdżą.. :twisted: . dziwny program czy cóś.. , obroty ma podniesione na 950 , a jak się tylko muśnie gaz na postoju to tak się wkręca momentalnie że coś dziwnego..jakby ten pedał gazu był jakiś bardzo czuły , nie wiem jak to nazwać :?
                                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                        GVI 1.4TSI
                                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                        Komentarz

                                        • Jac_ek
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 1733

                                          #45
                                          moze by wydzielic czesc postow o spalaniu TDI z tego watku bo nijak sie to ma do doatakow w wersji elegance :evil:
                                          - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

                                          Komentarz

                                          Pracuję...